Upernavimmiut peqatingiiffiata maleruaqassai /Foreningens vedtægt
Maleruangassaq / Vedtægt
Peqatigiiffiup Upernavimmiut.dk maleruangassai
Peqatingiiffik pilersinneqarpoq 2. Juni 2007
Vedtægt for foreningen Upernavimmiut.dk.
§1. Ateq siunertarlu / Navn og formål.
Stk.1. Peqatigiiffik d. 2. juni 2007 pilersinneqartoq ateqarpoq Upernavimmiut.dk, Peqatingiiffik politikkimut tunngasuunngilaq Danmarkimilu angerlarsimaffeqar-
luni.
Foreningen der blev dannet d. 2. Juni 2007 hedder Upernavimmiut.dk,
foreningen er upolitisk og har hjemsted i Danmark.
Stk.2. Peqatingiiffik Upernavimmiunut, Upernavimmullu arlaatingut
Attuumassuteqartunut tunngasuuvoq.
Foreningen henvender sig til folk fra Upernavik samt andre der har
tilknytning til Upernavik på en eller anden måde.
Siunertaa / Formål.
Stk.3. Upernavimmiut Upernavimmulluunniit arlaatingut attuumassutillit kikkul-
luunniit nuannisaqatingiillutik naapittarnissaat.
At samle folk fra Upernavik samt andre der har tilknytning til Upernavik til
hyggeligt samvær.
Stk. 4. Upernavimmiut peqatigiiffeqanngikkallaramik Odense-mi naapinnerannut 21.april 07 Atatillungu hjemmeside pilersinneqarsimasoq peqatigiiffiup hjemmeside-mik akisussaasumiik akisussaaffingilersussatut tingusaa ataavartuujuasaaq. Upernavimmiullu naapinneri tamaasa tassunga ilanngunneqartassapput assitalersorlungit oqaasertalerlungillu. Hjemmeside ullorsiuteqassaaq Upernavimmiut.dk aaqqissungaannik pisussanik nalunaarsuisumik.
Hjemmesiden som blev lavet iforb. med Upernavik møde d. 21 april 07 før foreningen blev til og som foreningen h ar overtaget af den ansvarlige efter dannelsen af foreningen skal forblive og skal opdateres med tekst og billeder hver gang Upernavimmiut.dk har været forsamlet. Der skal være kalender på hjemmesiden som informerer om Upernavimmiut.dk arrangementer.
Stk. 5 Naapeqatigiinnerni nereqatigiinnermi tamatsingut arlaannik
kalaaliminertaqassaaq.
Ved sammenkomsterne til fællesspisning skal der altid være grønlandsk mad af
en eller anden art.
§ 2. Ilaasortat / Medlemmer .
Stk.1 Kikkulluunniit Upernavimmiut allallu Upernavimmut arlaatingut attuumassuteqar-
tut tamarmik tamakkiisumik imaluunniit tapersersuisutut ilaasortanngorsinnaapput.
Enhver der er fra Upernavik eller andre som har på en eller anden måde tilknyt-
ning til Upernavik kan blive fuld- eller passiv medlem.
Stk.2 Ilaasortanngorneq pisinnaavoq peqatingiiffimmut saaffinginninnikkut taasumalu
kingunerisaanik ilaasortanngorusulluni immersungassamik atsioreernikkut.
Ilaasortanngornermi ilaasortanngortut nassinneqartassapput
peqatingiiffiup maleruangassaanik. Siulersu isut nipangersimasussaatitaapput
taamaammallu ilaasortat adresse-nik tlf-iinillu tuniussisinnaanatik ilaasortanut
allanut.
Optagelsen som medlem sker ved henvendelse til foreningens Bestyrelse, hvor
man derefter udfylder ansøgningsskema som man returnerer i underskrevet
stand. Ved optagelsen får man tilsendt foreningens vedtægter . Bestyrelsen har
tavshedspligt og kan derfor ikke udlevere adresser og tlf-nr til andre medlemmer.
Stk.3 Ilaasortat ukiumoortumik akiliisassapput. Akiliiffissaq killiliunneqarsimasoq
qaamatinik pingasunik qaangerlungu akilingitsoorsimangaanni
ilaasortaajunnaarnermik kinguneqassaaq. Kisiannili generalforsamling-imi
peqataalluni ilaasortaanermut akiliingaanni ilaasortaaneq ataannassaaq.
Medlemmerne betaler årligt kontingent. Hvis medlemmet ikke har betalt årligt
kontingent 3 måneder efter sidste frist bortfalder medlemskabet. Dog vil
medlemskabet forblive hvis man deltager samt betaler ved generalforsamlingen.
Stk.4 Ilaasortaajunnaarneq pisassaaq allakkatingut siulersuisunut nalunaarutin-
ginninnikkut.
Udmeldelsen af foreningen skal ske ved skriftlig henvendelse til foreningens
bestyrelse.
Stk.5 Ilaasortaq ilaasortaajunnaartinneqarsinnaavoq kusanangitsumik
peqatingiiffimmut i siginerlutitsilersinnaasumik iliiuseqaruni taavalu
ilaasortaqatiminut toqqisisima nanngitsumik naapeqatatigiinnerni pissusilersoruni.
Et medlem kan udelukkes hvis medlemmet opførte sig upassende således at
opførslen kan skade foreningens ry, samt hvis medlemmet opførte sig upassende og uanstændigt overfor andre medlemmer ved sammenkomster.
§ 3. Ataatsimeersuarneq / Generalforsamlingen
Stk 1 Peqatigiiffimmi oqartussaanerpaavoq ataatsimeersuarneq
Foreningens øverste myndighed er generalforsamlingen.
Stk .2 Ukiumoortumik ataatsimeersuarneq pisassaaq 10. juni tikitsinnangu.
Ordinær generalforsamling afholdes én gang årligt og skal ske inden d. 10 juni.
Stk.3 Ataatsimeersuarnermut aggersaaneq tamatsingut ilaasortanut allakkatingut /
mail-ikkulluunniit nassiunneqartassaaq taassumalu saniatingut nittartakkami
saqqummiunneqarneqartassalluni minnerpaamik ataatsimeersuarnissaq sapaatip
akunneri sisamat sioqqullungu, nassiussinermi ilanngunneqartassapput ataatsi-
meersuarnermi oqaluuserisassat, paasissutissallu allat ataatsimeersuarnermut
oqaluuserisassanullu tunngassutillit.
Indkaldelse til generalforsamling skal ske med mindst 4 ugers varsel med
fremsendelse af dagsorden samt evt. materiale i tilknytning hertil via brev/mail til
medlemmerne samt ved offentliggørelse på hjemmesiden.
Stk.4 Ataatsimeersuarnermi peqataasussat taassisinnaatitaasullu tassaapput
ilaasortat tamarmik ataatsimeersuarneq aallartinnginnerani ilaasortaanermut
akiliisimasut.
Møde- og stemmeberettigede på generalforsamlingen er alle medlemmer, der
senest før generalforsamlingens start har betalt forefaldende kontingent.
Stk.5 Ilaasortaq kinaluunniit ataatsimeersuarneq aallartinnginnerani
ilaasortaanermut akiliisimasoq taasisinnaatitaavoq. Ilaasortaq kinaluunniit
taasisinnaavoq, suliassallu taasinermi aaliangerneqartussat tamarmik
aaliangerneqartassapput taasinermi amerlarussuteqarnikkut.
Hvert medlem, der har betalt kontingent inden generalforsamlingen, har
stemmeret. Hvert medlem har en stemme og alle sager afgøres ved simpelt
relativt stemmeflertal
Stk.6 Ukiumoortumik ataatsimeersuarnerup minnerpaamik oqaluuserisassat uku
arlaat imarissavaa.: Ataatsimeersuarnermut aggersaasimaneq
akuerineqassaaq takkussimasut tamarmik akuersippata.
Dagsorden for den ordinære generalforsamling skal mindst indeholde nogle af
følgende punkter: Godkendelse af ordinær generalforsamling sker når alle
fremmødte enigt godkender mødet.
1. aqqutsisumik toqqaaneq/ Valg af dirigent.
2. ataatsimeersuarnermi allattuisussamik toqqaaneq./Valg af referent
3. ataatsimeersuarnissamut aggersaanerup piffissaq eqqorlungu pisimaneranik akuersineq. / Godkendelse af indvarsling til ordinær generalforsamling
4. taasinerni kisitsisussat toqqarneri /Valg af stemmetællere
5. Siulittaasup ukiumoortumik nalunaarutai /Formanden aflægger årsberetning
6. aningaaserisup naatsorsuutinik saqqummiussinera./ Kassereren fremlægger
det reviderede regnskab.
7. siunnersuutit takkunnikut sammineri, tassanittaaq siulersuisunut ilaasortassatut siunnersuutingineqarsimasut sammineqarneri / Behandling af indkomne forslag, herunder opstilling af kandidater til bestyrelsen.
8. Siulittaasumik, aningaaserisumik, siulersuisunullu ilaasortanut sinniisussanullu qiniisineq. /Valg af formand, kasserer, bestyrelsesmedlemmer og suppleanter.
9. Kukkunersiuisumik qiniisineq /Valg af revisor
10. assingiingitsut /Eventuelt.
Stk 7. Siunnersuutit ataatsimeersuarnermi sammineqassappata siunnersuutit siulittaa-
sunik tinguneqareersimassapput ataatsimeersuarnissaq ullunik 14-nik sioqqullungu.
Sinnersuutit tamatingut allanganngorlungit nassiunne-qartassapput. (mail-kkut /
allakkatingut / imaluunniit nittartakkami qup-pernermi ”siunnersuutit” allannikkut.
Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsen i
hænde senest 14 dage før generalforsamlingen. Forslagene skal være skriftlige
(sendt pr. mail./ post./ eller via hjemmesidens side under ”forslag”
Stk 8. Ataatsimeersuarneq aqunneqartassaaq peqataasuniik toqqarneqartumik
aqqutsisumik.
Generalforsamlingen ledes af en af forsamlingen valgt dirigent .
Stk9. Ataatsimeersuarnermi aaliangiineq taasinermi amerlanerussuteqarnikkut
atuuttassaaq, taaseq nappaanikkut pisarluni. Allannganngorlungu taasineq
pisassaaq peqataasut 2/3 kissaatigippassuk.
Generalforsamlingen træffer sine beslutninger med simpelt relativt flertal og ved
håndsoprækning. Skriftlig afstemning anvendes dog hvis blot 2/3 i forsamlingen
ønsker dette.
Stk 10. Inunnik taasineq tamatingut allanganngorlungu taasineqartassaaq. Inuit marluk
soorlu siulittaasumut, aningaaserisumut kukkunersiusumulluunniit qiniisinermi
taaneqarneri amerlaqatigiippata taava taasisoqaqqittassaaq.
Ved personvalg foretages altid skriftligt afstemning. Hvis der er lige mange stemmer
for 2 opstillede personer f.eks. ved formandsvalg, kasserervalg eller revisorvalg skal
der en omvalg til.
Stk 11.Siunnersuummut aaliangiiffingisassamut taasinerit soorlu akueralungu akuerina
nguluunniit amerlaqatigiippata taava taasisoqaqqissaaq, tassanilu amerlaqatigiip-
pata suli taava aaliangiinissaq tulliani ataatsimiinnermut kinguartinneqassaaq.
Hvis der er lige mange stemmer for og imod et forslag til beslutning, skal der
stemmes om, hvis der stadigvæk er lige stemmer må beslutningen udsættes til
næste møde.
Stk 12 Siulersuisunut ilaasortanik qiniisinermi, tassani pineqanngillat siulittaasoq,
aningaaserisoq aamma kukkunersiusoq taakku immikkoortutmik qinerneqartarmata,
nalingiimmik taasineqarluni qiniisisoqarsimappat taakkunani qinerneqartoq aalian-
gerneqartassaaq makitsinikkut.
Ved valg til foreningens bestyrelsesmedlemmer bortset fra formand, kasserer samt
revisor da disse vælges særskilt, afgøres valget i tilfælde af stemmelighed ved
lodtrækning.
Stk 13 Ataatsimeersuarneq aaliangiisinnaatsitaavoq takkussimasut 2/3
isumaqatigiippata.
Generalforsamling er beslutningsdygtig når 2/3 af fremmødte er enige.
§ 4. immikkut ittumik ataatsimeersuarneq. /
Ekstraordinær generalforsamling.
Stk.1 Immikkut ittumik ataatsimeersuarnermut aggersaasoqartassaaq minnerpaamik
qaammat ataatsimik ataatsimiinnissaq sioqqullungu. Imaluunniit siulersuisut
nalilerpassuk immikkut ittumik ataatsimeersuarnissaq pisariaqartoq.
Ekstraordinær generalforsamling kan indkaldes med mindst 1 måneds varsel.
Eller når bestyrelsen finder det nødvendigt.
Stk 2 Ilaasortat taasisinnaatitaasut minnerpaamik ¼-liisa allakkatingoortumik siulersuisunut
nalunaarutigalungu immikkut ittumik ataatsimeersuarnissaq kissaatigippassuk
immikkullu oqaluuserisassamik aaliangersimasumik taasaqarlutik piumasaqaateqar-
nertik nalunaarutigippassuk, taava immikkut ittumik ataatsimeersuarnissamut
aggersaasoqassaaq minnerpaamik qaammamik ataatsimik immikkut ittumik
ataatsimeersuarnissaq sioqqutilluni nalunaarutingalungu, kingusinnerpaamillu
immikkut ittumik ataatsimeersuartoqassalluni qaammatit ataaseq affallu
piumasaqaatip tinguneraniik qaangiuttinnangit.
Når mindst 1/4 af de stemmeberettigede medlemmer indgiver skriftlig begæring til
bestyrelsen om afholdelse af en ekstraordinær generalforsamling med angivelse af
forhandlingsemne, skal en sådan ekstraordinær generalforsamling indkaldes med
mindst 1 måneds varsel til afholdelse inden 1½ måned efter begæringens modtagelse.
§ 5. Siulersuisut / Bestyrelsen.
Stk 1. Peqatingiiffiup siulersuisui 5-mik ilaasortaqarput. Peqatingiiffiup siulersuisuisa
inissititerneri siulersuisullu isumagisassaat ataani allaqqapput. Siulersuisut
saniatsingut 1 sinniisussaq qinerneqartassaaq. Siulersuisut sinniisussarlu ukiut
marluk atuuttassapput.
Foreningens bestyrelse består af 5 medlemmer. Bestyrelsens placeringer samt
opgaver er beskrevet nedenfor. Udover bestyrelsen vælges 1 suppleant.
Bestyrelsen samt suppleanten vælges for en 2-årig periode.
Siulittaasoq / Formand.
Siulittaasup tullia / Næstformand
Aningaaserisoq / Kasserer
Allatsi / Sekretær
Ilaasortaq / medlem
Stk 2.Qiningaaqqittoqarsinnaavoq.
Genvalg kan finde sted.
Stk. 3 Siulersuisunik qiniisisoqartassaaq ukiumoortumik ataatsimeersuarnermi, siuler-
suisunngortullu nutaap ulluinnarni peqatingiiffimmik ingerlatsineq siulersuisun-
ngornerminniik tingusassavaa. Formand-imik aningaaserisumillu qiniisineq
ukiut marlukkaarput imatullu aaqqissuuneqarnikuullutik. Formand-imik qiniisineq
ukiuni akunnaatsuni pisassaaq ukiut marluk atuuttussamik. Aningaaserisumik
qiniisineq ukiuni nikingasuni pisassaaq, ukiut marluk atuuttussamik. Sinneri
ukiumoortumik generalforsamlingimi qinerneqartassapput ukiut marluk atuut-
tussamik. Siulersuisunut ilaasortanut ima qiniisisoqartassaaq. Marluk ukiuni
akunnaatsuni qinerneqartassapput taavalu ataaseq sinniisussarlu ataaseq
ukiuni nikingasuni qinerneqartassallutik.
Sinniissussat aammattaaq ukiuni marlunni atuuttussamik qinerneqartassaaq. Kukkunersiuvisumik qinersineq sinniisussaanillu aammataaq ukiut
marlukkaarput.
Valg af bestyrelse skal ske ved årligt generalforsamling. Den nye bestyrelse
overtager den daglige ledelse umiddelbart efter mødet. Valg af formand og
kasserer sker hvert andet år og er således.: Valg af formand sker ved lige år
for en 2-årig periode valg af kasserer sker ved ulige år for en 2-årig periode.
Valg af resten af bestyrelsen sker ved årlig generalforsamling også for en
2-årig periode. Valg af bestyrelsesmedlemmer sker således at 2 medlemmer
vælges i lige år og 1 medlem og 1 suppleant vælges i ulige år.
Suppleanter vælges også for en 2-årig periode.
Valg af revisor samt revisor suppleant sker også for 2-årig periode.
Stk 4 Ulluinnarni aqqutsisuupput siulittaasoq aningaaserisoq allatsilu suleqatigiilluarlutik.
Den daglige ledelse er formanden og kassereren og sekretæren i tæt samarbejde
med hinanden.
Stk 5 Siulersuisunut ilaasortaq arlaatingut peqquteqavilluni sulinerminik ingerlatsi-
sinnaajunnaarpat imaluunniit sivisujaamik ingerlatitsisinnaanngippat sinniisussaq
siulersuisunut ilannguttassaaq. Kisiannili sinniissussaq aggersarneqartassanngilaq
siulersuisunut ilaasortaq ataasiarluni siulersuisut ataatsimiinneranni peqataasin-
naanngippat.
Dersom et medlem varigt eller for længere tid forhindres i at varetag sit hverv, eller
hvis et medlem træder ud i utide, indtræder en suppleant i bestyrelsen. Derimod
tilkaldes suppleanten ikke, fordi et medlem er forhindret i at deltage i enkelte
bestyrelsesmøder.
Stk 6 Siulittaasoq arlaatingut peqquteqavilluni sulinerminik ingerlatsitsinnaajunnaarpat
immikkut ataatsimeersuarnissamik aggersaasoqassaaq siulittaasumik qiniisinis-
samut. Siulittaasoq arlaatingut peqquteqavilluni sivisujaamik sulisinnaanngippat
siulittaasup tullia siulittaasuungallartutut atuutilissaaq tulliani siulittaasumik
qiniisinnissap tungaannut, kisiannili aatsaak qiniisinissaq ungasinngippat taamaan-
ngippallu immikkut ittumik ataatsimeersuarnissamik aggersaasoqassaaq. Tamat-
singut immikkut ittumik ataatsimeersuarnissamut aggersaasoqartassaaq siulittaa-
soq ikerinnakkut tunuassappat. Taamatuttaaq pisoqartassaaq aningaaserisumut
tunngatillungu. Aningaaserisoq suliassaminik peqquteqavissumik ingerlatsisinnaan-
ngippat imaluunniit ikerinnakkut tunuarpat pingitsoorani immikkut ittumik ataatsi-
meersuarnissamut aggersaasoqassaaq aningaaserisumik qiniisinissamut, tassani
peqqutaavoq aningaaserisumut sinniissussamik soqannginnatta.
Hvis formand varigt forhindres i at varetage sit hverv skal der indkaldes til ekstra
ordinær generalforsamling for valg af ny formand, hvis formanden for længere tid
forhindres i at varetage sit hverv skal næsteformanden træde til indtil næste for-
mandsvalg hvis det kun er for kort tid til næste valg ellers skal der indkaldes til
ekstra ordinær generalforsamling. Der skal nyvalg til ved ekstra ordinær general-
forsamling hvis formanden trækker sig tilbage i utide. Det samme gælder kassere-
ren. Hvis kassereren er forhindret i at varetage sit hverv i længere tid eller varigt
eller hvis kassereren trækker sig tilbage i utide, skal der nyvalg til ved ekstra ordi-
nær generalforsamling. Da man ikke har suppleant for kassereren skal der altid
indkaldes til ekstra ordinær generalforsamling ved kassererens fratræden i utide.
Stk 7.Siulittaasoq aningaaserisorlu immikkut qinerneqartarmata ataatsimmeersuarnermi
siulersuisut sinneri qiningaarlaat inissitsitsissapput siulittaasup tulliatut, allatsitut il.il.
ataatsimeersuarnerup pinerani ulloq taanna kisiannili kingusinnerpaamillu ullut 14
qaangiutsinnangit qiningaaffimmiik. Inissititsiterneq tamatsingut pisassaaq siulersui-
sunut qiniisereernerup kingorna.
Da formand og kasserer bliver valg særskilt ved generalforsamling konstituerer
bestyrelsen sig ved næstformand og sekretær m.m. samme dag som nyvalg sker,
dog senest 14 dage efter nyvalg. Konstituering skal ske efter hvert valg af bestyrel-
sesmedlemmer.
Stk 8 Siulersuisut ataatsikkut tamarmik taarserneqarsinnaangillat. Siulersuisut namminneq
Iluminni inissititsertartussaapput. Siulersuisut tamakkiisumik taamaallaat
taarserneqarsinnaapput immikkoorluinnartumik pisoqartillungu.
Hele bestyrelsen ikke kan udskiftes på éngang. Bestyrelsen fordeler selv posterne
indbyrdes. Som undtagelse kan hele bestyrelsen dog udskiftes ved helt ekstreme
tilfælde.
Stk 9 Siulersuisuni sulineq akissarsiassartaqqanngilaq nammineq piumassutsikkut
sulinerummat, siulersuisutut ataatsimiingiarluni angalanermi aningaasartuutit ilai
matussuserneqarsinnaapput aatsaak kr. 50.000,- sinnerlungit karsip imarippangu.
Tamaattoqarpallu angalanermi aningaasartuutit matussuserneqarsinnaassapput
50km ingerlareersimangaanni. Peqatigiiffillu artorsikkusunnangu angalanermik
aningaasartuutit matussuteqarsinnaaneq kr. 2,00-uvoq km-imut. Tassani pineqarput
siulersuisunut ataatsimiingiarnerit kisimik naapinnerit allat atsaatsimoornerit naappin-
nerilluunniit pinnangit.
Alle posterne er ulønnede da det er frivilligt arbejde og der gives først kørepenge til
bestyrelsesmøderne hvis kassebeholdningen overstiger kr. 50.000,-. Når dette er til
stede gives kørepenge først efter 50km´s kørsel. For ikke at belaste foreningen
økonomisk er satsen Kr. 2,00 pr. km. Med dette menes alene bestyrelsesmøder og
ikke andre møder eller sammenkomster.
Stk 10 Siulersuisut namminneq ulluinnarni aqqutsineq ingerlariaaserlu iluarsaatissavaat.
Bestyrelsen fastsætter i øvrigt selv sin forretningsorden.
Stk 11. Siulersuisut immikkut suleqatigiisitaaqqanik imaluunniit festkomite-mik pilersitsi-
sinnaavoq suliniuteqarnissai suliassaallu killilimmik.Taakku suleqatigiisitaaqqat
siulersuisut ataanni inissillutik sulipput immikkullu nalunaarusiortartussaassallunik
siulersuisunut.
Bestyrelsen kan nedsætte underudvalg og festkomite til varetagelse af afgrænsede
opgaver. Disse underudvalg/arbejdsgrupper er ansvarlige overfor bestyrelsen, og skal
aflægge rapport overfor denne.
Stk 12. Siulittaasoq – siulittaassullu tullia siulittaasup pisinnaanngiffiatingut pisussaapput
siulersuisunut ataatsimiingiaqqusinissamut ataatsimiinnerlu siulersuisunilu ataatsi-
miinneq aquttussaallungu. Ataatsimiinnissamut aggersaaneq allakkatingut pisassaaq
ataatsimiingiaqqusineq ullulerlungu tamanna siulersuisup pisariaqarsorippangu,
imaluunniit siulersuisuni ilaasortat minnerpaamik pingasut kissaatigippassuk siulit-
taasumut nalunaarnikkut. Taamatut pisoqartillungu ataatsimiinneq pisassaq
kingusinnerpaamik sapaatip akunneri 4 qaangiutsinnangit piumasaqaatip siulersui-
sumik paasineqarneraniik, immikkut piumasaqaat aaliangersimasumik ullulerneqar-
simanngippat.
Formanden og i formandens fravær næstformanden indkalder og leder bestyrelsens
møder. Indkaldelse sker skriftligt med angivelse af dagsorden, når formanden skøn-
ner det nødvendigt, eller mindst tre medlemmer af bestyrelsen fremsætter ønske
om det over for formanden. I sådanne tilfælde afholdes mødet senest 4 uger efter
anmodningen er kommet til formandens kendskab, hvis ikke anmodningen er
dateret med en bestemt dato.
Stk 13.Siulersuisut ataatsimiinnerat imaqarniliorneqartassaaq siulittaasup pisussaaffingaa
nakkutingissallungu ataatsimiinnerup imaqarniliornerata kopi-a siulersuisunut ilaa-
sortanut nassiussuunneqarnissaa immikkullu ittumik pisoqartillungu allat imaqarnili-
ornerit aamma ilanngunneqarnissaat ullut 14-nit ataatsimiinnermiik qaangiutsinnangit
Bestyrelsen skal føre referat fra bestyrelsesmøder og formanden skal drage omsorg
for, at tage kopi af referaterne bliver sendt til bestyrelsesmedlemmerne og i særligt
tilfælde andre referater som er relevant for inden 14 dage efter mødet.
.
Stk.14. Siulersuisut peqatingiiffiup maleruaqqusai malillungit sulissapput /
Bestyrelsen skal udføre arbejdet i overensstemmelse med vedtægterne.
§ 6. Aningaasaqarneq / Økonomi.
Stk.1 Peqatingiiffiup aningaasaqarnera tunngaveqarpoq ilaasortat akiliutaannik,
saniatingullu tunissuteqaatinik tapiissuteqaatinillu assingiingitsunik.
Foreningens økonomi er baseret på medlemskontingenter samt gaver og tilskud fra
forskellige.
Stk.2 Siulersuisut arlaannik aaqqissuussaminnik unitsitsisinnaapput ilaanissamut
nalunaartut ikippallaarpata.
Bestyrelsen kan annullere arrangementer hvis det er for få tilmeldte.
Stk.3 Aningaaserisoq peqatingiiffiup aningaasaqarneranut akissussaavoq. Akisussaaf-
fingalungulu naatsorsuutit kukkuneqanngitsumik ingerlannissaat.
Kassereren og formanden er ansvarlig for foreningens økonomi og kassereren er
ansvarlig for at holde regnskabet fejlfri
stk 4 Naatsorsuutit ukiumoortumik kukkunersiorneqartassapput ilaasortanik toqqakkamik
kukkunersiuisumik.
Årsregnskabet skal revideres årligt af den af medlemmerne udpeget revisor.
Stk. 5 Aningaasaqarnikkut peqquserluttoqarsimappat unnerluutinginninnermik
Kinguneqarsinnaavoq.
Ved regnskabsbedrageri kan sagen politianmeldes.
§ 7. Aaliagiisarneq / Beslutningsprocessen.
Ilaasortat affai sinnerlugit ataatsimiinnermi aalianngiisimappata Taanna atuuttuussaaq.
Taanna aamma siulersuisunut atuuppoq.
Hvis over halvdelen af medlemmerne ved mødet har stemt er beslutningen gældende. Dette gælder også ved bestyrelsesmøder.
§ 8. Maleruangassanik allannguineq /Vedtægt-ændringer.
Stk.1 Siunnersuutit maleruangassanut allanguuteqarnissamut nassiunneqartassapput
siulittaasumut allakkatigut. Ataatsimiinnermilu taasinikkut atuutilersinaallutik.
Forslag om ændringer af vedtægterne fremsendes skriftlig til formanden. Disse kan
træde i kraft ved afstemning ved generalforsamling.
Stk.2 Maleruangassat allannguutissaattut siunnersuutit maleruan gassaneereersut
oqaasertaannut allannguinerussanngilaq
Forslag til ændringer af vedtægterne bør ikke være en omskrivning af disse.
§ 9. Peqatigiiffik atorunnaassappat / hvis foreningen ophører.
Peqatigiiffik atorunnaassangaluarpat aningaasaatai atorunnaarnermini sinneqarsimap-
pata taakku Upernavimmi utoqqaat illuannut tunissutigineqassapput, utoqqaat illuani
najungallit tamarmik aliikkusersoqatigiinnerannut atungassatut.
Hvis foreningen ophører og der er penge tilovers skal disse gå til Alderdomshjemmet i
Upernavik som en gave til beboerne til brug for fælles underholdning.
Maleruaqqusamut tapiissut / Tillæg til vedtægten
§ 5 stk 1. Siulersuisut/bestyrelsen maleruaqqusamut tapiissut.
Tillæg til vedtægtens § 5 stk. 1 under Siulersuisut / Bestyrelsen.
Imminnut kukkuneriuvisup sinniisussaa qinerneqartassaaq ukiut marlukkaarlungit.
Qiningaaffiata kukkunersiuvisumik qinersineq ingerlaqatigissavaa.
Foretages særskilt valg af revisor suppleant for 2 årige periode. Valgperioden følger valg af revisor.
Kalaallit peqatiiffiisa kattuffiannut kpk INUIT aallartitaq./ Repræsentant til grønlandske foreningers fællesforening kpk INUIT.
Aaliangersimasumik kpk INUIT aallartinneqartassaaq siulittaasoq.
Siulittaasup saniatingut kpk INUIT ataatsimeersuarneranni siulersuisunut ilaasortaq ataaseq ukiut ingerlaneranni paarlakaallutik peqataatinneqartassaaq siulittaasoq peqatigalungu.
Fast repræsentant for kpk INUIT er formanden. Ved generalforsamling hos kpk INUIT skal én fra bestyrelsen deltage sammen med formanden, deltagerne skal være skiftende igennem årene.